Aktualności

27-11-2015

Zmiana adresu siedziby Spółdzielni.

Komunikat o zmianie adresu siedziby Spółdzielni

        Zarząd Spółdzielni uprzejmie informuje o mającej nastąpić wkrótce zmianie adresu siedziby Spółdzielni.

        Jak powszechnie Państwu wiadomo w 2007 roku, celem ochrony Spółdzielni przed upadłością likwidacyjną, został sprzedany tzw. „pakiet nieruchomości” wraz z biurowcem przy ul. Gronowej 22. Dzięki dobrej współpracy z nabywcą budynku firmą Dator (która również zaangażowana jest z pozytywnym skutkiem w dokończenie inwestycji przy ul. Wojskowej w Poznaniu), po zbyciu budynku Spółdzielnia jako najemca nadal korzystała z dotychczasowych pomieszczeń biurowych.

        W 2015 roku kolejny nabywca budynku dokonał nakładów m. in. na termoizolację i elewację zewnętrzną, ale jednocześnie w przedłożonej ofercie na przedłużenie umowy najmu nastąpił wzrost jego kosztów. Dodatkowo niekorzystnej zmianie uległy wzorowe dotąd relacje między wynajmującym i najemcami pomieszczeń w biurowcu, jak również ograniczono możliwości korzystania przez Spółdzielnię z najmowanych pomieszczeń na przyjętych dotąd zasadach. Sytuacja ta skłoniła Zarząd do poszukiwania innych pomieszczeń biurowych dla Spółdzielni.

        Starania te zakończyły się powodzeniem i od 4 stycznia 2016r. biura spółdzielni mieścić się będą pod adresem:

Ul. Grunwaldzka 104, 60 – 307 Poznań
(tj. pomiędzy ulicami Palacza i Konfederacką)

        Informujemy, że decyzja o najmie tych pomieszczeń została zaakceptowana przez Radę Nadzorczą, gdyż czynsz najmu jest znacząco niższy, a lokalizacja względem wszystkich zasobów Spółdzielni bardziej korzystna.

        Mamy nadzieję, ze poprawi się również wygoda osób odwiedzających biura Spółdzielni, dla których funkcjonować będzie biuro podawcze usytuowane na parterze, a przed budynkiem znajduje się wygodny parking. Nadto do nowych biur Spółdzielni istnieje dogodny dojazd komunikacją miejską (tramwaje i autobusy). Nie ulegną zmianie numery telefonów oraz adresy mailowe.

        Przeprowadzka odbywać się będzie od dnia 28 grudnia 2015r., a jej zakończenie przewidujemy na 4 stycznia 2016r. Ponieważ do tej operacji zaangażowani będą wszyscy pracownicy Spółdzielni, prosimy o wyrozumiałość i w miarę możliwości załatwianie w tym okresie spraw członkowskich tylko w niezbędnym zakresie, gdyż dostęp do dokumentów bieżących i archiwalnych, jak również kontakt telefoniczny będą ograniczone. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

Biuro podawcze - parter, pokój nr 12
Biura Spółdzielni - V piętro
(na domofonie należy wybrać  12  lub 508)

« powrót


Korzystając z tej strony, wyrażasz automatycznie zgodę na zapis lub wykorzystanie plików cookies. Twoja przeglądarka internetowa umożliwia Ci zarządzanie ustawieniami tych plików. Jeśli nie chcesz, by ta informacja wyświetliła się ponownie, kliknij "zgadzam się".